Szukasz prezentu na Święta dla bliskich? Sprawdź naszą ofertę >>

Status zamówienia
Obsługa Klienta
+48 77 406 31 81

100 % Gwarancji Satysfakcji

Pełna satysfakcja lub zwrot pieniędzy

Jeśli otrzymałeś produkt, z którego nie jesteś zadowolony, popełniłeś błąd w projekcie albo znalazłeś literówkę, masz prawo do skorzystania z gwarancji satysfakcji, która umożliwia Ci bezpłatną wymianę produktu na nowy lub zwrot 100% zapłaconej kwoty.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Telefonicznie
Mailowo

Zasady korzystania z gwarancji satysfakcji

CEWE zawsze stawia na pierwszym miejscu potrzeby i satysfakcję Klientów. Gwarancja satysfakcji obejmuje CEWE FOTOKSIĄŻKĘ. Jeśli zamówisz więcej niż 3 sztuki CEWE FOTOKSIĄŻKI w jednym zleceniu, gwarancja satysfakcji przestaje obowiązywać. W przypadku dużych zamówień fotoksiążki w jednym zleceniu, zalecamy wykonanie egzemplarza próbnego i dokładne zapoznanie się z produktem przed zamówieniem reszty.

Regulamin dostępny jest na stronie "Warunki realizacji Zleceń" w sekcji 'Procedura reklamacyjna'.

Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami telefonicznie: 77 406 31 81 lub mailowo: fotoserwis@cewe.pl. Następnie, w przypadku zamówienia dostarczonego uprzednio pod wskazany adres – oferujemy darmowy odbiór produktu przez firmę kurierską. W tym przypadku środki zwracane są na rachunek, z którego opłacono zamówienie. Jeżeli natomiast zlecenie było odbierane w danym punkcie, zwrot produktu oraz środków również następuje w tym punkcie. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej ponownie realizujemy Twoje zamówienie lub zwrócimy Ci pieniądze. W przypadku zwrotu pieniędzy postępujemy zgodnie z naszą procedurą reklamacyjną.

Gwarancja satysfakcji obowiązuje przez 30 dni liczonych od daty odebrania fotoproduktu przez Klienta. W tym czasie możesz nas poinformować dlaczego nie podoba Ci się produkt i z jakiej formy reklamacji z tytułu gwarancji satysfakcji chcesz skorzystać.

Na podstawie gwarancji satysfakcji Klient może wedle swojego wyboru wnioskować o wymianę CEWE FOTOKSIĄŻKI na nową, z podaniem uzasadnienia lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z uzasadnieniem.

Pobierz i wypełnij protokół reklamacyjny.